איך ליצור משחקים ממכרים

הרצאה מהמייסד של Dualingo, דברים עיקריים שלקחתי משם:

  • ״אם רוצים לתת חינוך לאנשים, לא צריך רק להפוך את הידע לנגיש, אלא צריך לעשות אותו באופן כזה שאנשים באמת ירצו ללמוד״ … ״להשתמש באותן טכניקות פסיכולוגיות שאפליקציות אינסטגרם, טיקטוק ומשחקים משתמשים בהן כדי לגרום לאנשים להיות engaged, אבל עם חינוך״.
  • להוסיף אלמנט של ׳פחד מהפסד׳ – למשל רצפים של ימים – תרגיל ביום. אנשים לא רוצים להפסיד את הרצף.
  • נוטיפיקציות שנשלחות כל יום, באותה השעה שהמשתמש השתמש באפליקציה אתמול.
  • נוטיפיקציה פאסיב-אגריב: ״נראה שהתזכורות שאנחנו שולחים לא עובדים. נפסיק לשלוח לך אותם לעכשיו״ – גורמת לאנשים בדרך כלל לרצות מיוזמתם להיכנס.
  • להפוך את זה לכיף – להוסיף הרבה ניצחונות.
  • המייסד אומר: אני לא מאמין שאפליקציות חינוך יכולות להיות ממכרות וכיפיות כמו טיקטוק, אבל אני גם לא חושב שהן צריכות להיות. אנשים שלומדים משהו חדש, מקבלים מזה משהו. כשמשתמשים באפליקציה כמו טיקטוק, לא תמיד מקבלים מזה משהו. אז זה בסדר שהחלק החסר יגיע מתוך מוטיבציה פנימית להיכנס לאפליקציה של חינוך.

דברים שאני כותב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסט בהפתעה?